Navigatie / navigate

Esperanza Deseo brengt kleurrijke, Bohemian wikkelarmbanden die gemaakt worden van gerecycled katoen, in combinatie met bronzen- en antiek-zilverkleurige onderdelen. Wat voor Sylvia van Wingerden in 2013 begon als een droom, is inmiddels uitgegroeid tot een populair merk dat vrouwen en meiden over de hele wereld aanspreekt. Naast de ruim 120 verkooppunten in binnen- en buitenland is de collectie van Esperanza Deseo nu ook in de eigen webwinkel verkrijgbaar.

In 2013, tijdens een vakantie op Ibiza, realiseerde Sylvia van Wingerden dat het leven betrekkelijk is en dat je er alles uit moet halen zolang dat kan. Daarom besloot Sylvia het roer om te gooien. Ze wilde haar droom werkelijkheid maken en begon haar eigen sieradenmerk, waarbij de kernwaarden ‘vriendschap’, ‘hoop’ en ‘wens’ centraal staan. Ook de naam is daarvan een afgeleide, want Esperanza Deseo betekent hoop en wens in het Spaans. In de vier jaren die volgden werden de sieraden opgemerkt door vele winkels in binnen- en buitenland en werkt Sylvia nu fulltime aan het maken en ontwerpen van nieuwe armbanden.

Duurzaam en trendy
De armbanden van Esperanza Deseo worden in Nederland met de hand gemaakt van gerecycled katoen, dat afkomstig is uit de mode-industrie. De kleuren sluiten hierdoor naadloos aan op de actuele kleuren en prints van de kledingcollecties in de winkels. Dankzij het rekbare materiaal hebben ze een hoog draagcomfort en passen de kleurrijke sieraden om elke pols. De wikkelarmbanden zijn verkrijgbaar in meer dan 300 kleuren en zijn los te koop, maar ook als complete set. Door deze veelzijdigheid worden de armbandjes met veel plezier gedragen door vrouwen en meiden van alle leeftijden.

Collectie wikkelarmbanden
De Bohemian collectie is onderverdeeld in verschillende thema’s. Zo zijn de sieraden die horen bij het Love Ibiza thema gemaakt voor echte Ibiza liefhebbers. In deze serie armbanden vind je ook eilandmunten terug die door Esperanza Deseo ontworpen zijn. In de Proud Mama collectie vind je sieraden voor trotse Boho Mama’s en het Enjoy Life thema is er speciaal voor de echte levensgenieters. De armbanden uit de Hippie Girl collectie zijn er voor alle meisjes en dames die houden van de Boho style met buffels, Indianen en Boeddha’s. En uiteraard worden ook de mannen niet vergeten met een trendy herencollectie.

Over Esperanza Deseo
De sieraden van Esperanza Deseo zijn verkrijgbaar in de webwinkel www.esperanzadeseo.nl en bij diverse verkooppunten in Europa. Naast de sieradencollectie brengt Sylvia ook een Bohemian Lifestyle collectie, bestaande uit sierkussens, kleden, woondecoratie en -accessoires. Interesse om reseller te worden van Esperanza Deseo? Neem contact op voor meer informatie over prijzen en mogelijkheden.

© 2015 - 2018 Esperanza Deseo ® | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.